3 απλοί τρόποι για να χάσεις το «σωσίβιο»

5 SHARES

Αυτά τα βήματα θα σε βοηθήσουν να ξεφορτωθείς μια και καλή το λίπος στην κοιλιά

Το υπερβολικό βάρος και λίπος στην περιοχή της κοιλιάς μπορεί να είναι ενοχλητικό - όχι μόνο επειδή είναι δύσκολο να το χάσεις, αλλά επειδή έχει επίσης αντίκτυπο στη συνολική υγεία σου. Το λίπος της κοιλιάς επιπλέον αυξάνει τον κίνδυνο για προβλήματα όπως οι καρδιακές παθήσεις και ο διαβήτης.

Λόγω των αλλαγών στις ορμόνες, των καθημερινών πιέσεων, την έλλειψη ύπνου και τις ενδεχόμενες εγκυμοσύνες, το λίπος και τα κιλά που παίρνουν οι γυναίκες ως επί των πλείστων αποθηκεύεται στην περιοχή της κοιλιάς. Και ενώ δεν μπορείς να αλλάξεις το σημείο, μπορείς να κάνεις όμως αλλαγές στην καθημερινή σου ζωή που θα σε βοηθήσουν να χάσεις το λεγόμενο σωσίβιο.

Ακολούθησε λοιπόν τα παρακάτω 3 βήματα:

Κάνε σωστή διατροφή

Σίγουρα θα έχεις ακούσει πάνω από μία φορά την έκφραση: «οι κοιλιακοί χτίζονται στην κουζίνα», εάν όμως τρως πολύ τακτικά υπέρ του δέοντος επεξεργασμένα τρόφιμα (πατατάκια, ζαχαρωτά, μπισκότα κ.ο.κ) τότε σίγουρα θα δυσκολευτείς να δεις τους δικούς σου κοιλιακούς. Αυτά τα τρόφιμα παράγονται με γλυκαντικά όπως το σιρόπι φρουκτόζης, το οποίο σε μεγάλες ποσότητες έχει αποδειχθεί ότι προάγει τη συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο συκώτι, οδηγώντας σε αύξηση βάρους, φλεγμονή και σχετικές ασθένειες.

Αντ’ αυτού λοιπόν, προτίμησε να τρως τροφές που έχουν φυτικές ίνες όπως πλιγούρι βρώμης, γλυκοπατάτες, αβοκάντο και εσπεριδοειδή. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι αν αυξήσεις την πρόληψη αυτών των τροφών μειώνεται και το σπλαχνικό λίπος.

Σιγουρέψου πως γυμνάζεσαι

Η γυμναστική δεν κάνει καλό μόνο γιατί σου αυξάνει το προσδόκιμο ζωής, ενισχύει τη λειτουργία του εγκεφάλου σου και μειώνει τα επίπεδα στρες, μπορεί επίσης να σε βοηθήσει στη λειτουργία του εντέρου σου. Πιο συγκεκριμένα έρευνες αποδεικνύουν πως η γυμναστική σε βοηθάει να μειώσεις το σπλαχνικό λίπος.

Το κλειδί για χάσεις το σωσίβιο με άσκηση, είναι να σιγουρευτείς πως το πρόγραμμά σου είναι ιδιαίτερα έντονο. Όσο υψηλότερος είναι ο καρδιακός σου ρυθμός, τόσο μεγαλύτερη είναι η απελευθέρωση της επινεφρίνης στην κυκλοφορία του αίματος και τα κύτταρα.

Μην αμελείς τον ύπνο σου

Η μείωση του ύπνου είναι επίσης ένας σίγουρος τρόπος για να πάρεις κιλά. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η στέρηση του ύπνου χτυπά τις ορμόνες της πείνας σου, οδηγώντας σε αύξηση της γκρελίνης, η οποία διεγείρει την όρεξη, και σε μείωση της λεπτίνης, η οποία σε προειδοποιεί όταν έχεις κορεστεί. Επιπλέον, μια έρευνα έδειξε πως όταν δεν έχεις ξεκουραστεί καλά είναι πιθανότερο να καταφύγεις στο junk food, κάτι που κάνει πιο δύσκολο το να χτίσεις μυϊκή μάζα.

Θυμήσου λοιπόν να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ, και αν είναι εύκολο να πέφτεις για ύπνο την ίδια ώρα κάθε μέρα.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies