Η Kate Hudson έχει εκατοντάδες επιχειρηματικές ιδέες αλλά δεν της αρέσει να είναι CEO

Η Kate Hudson έχει εκατοντάδες επιχειρηματικές ιδέες αλλά δεν της αρέσει να είναι CEO

Ο ηθοποιός και επιχειρηματίας δεν θέλει να γίνει διευθύνων σύμβουλος. Και μισεί τις πωλήσεις. Εδώ είναι η πολύπλοκη σχέση της με τις επιχειρήσεις, το μάρκετινγκ αλλά και τη βιωσιμότητα.

«Δεν με ενδιαφέρει πραγματικά να είμαι ο άνθρωπος πίσω από την επιχείρηση που έχω δημιουργήσει, δεν θέλω να βγαίνω μπροστά όλη την ώρα», λέει η Kate Hudson, η βραβευμένη με Χρυσή Σφαίρα ηθοποιός και επιχειρηματίας.

«Το μόνο πράγμα που ξέρω είναι ότι δεν είμαι Διευθύνων Σύμβουλος. Δεν θέλω να διευθύνω μια επιχείρηση», υποστηρίζει η ίδια. Η Hudson φιλοξενήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο podcast «What I Know» της Inc. και υποστήριξε ότι παρά το γεγονός ότι εργάζεται συνεχώς σε ιδέες για νέα προϊόντα και εταιρείες, ανακάλυψε ότι προτιμά να συνεργάζεται με έμπειρους επιχειρηματίες οι οποίοι θα μπορούν να χειρίζονται τις καθημερινές λειτουργίες της επιχείρησής της.


https://www.instagram.com/p/CYASTFXoiNf

«Είμαι Κριός. Βαριέμαι. Πρέπει συνέχεια να κάνω κάτι διαφορετικό, να κινούμαι...», λέει. Το έχει κάνει με την Fabletics, την εταιρία με τα είδη ένδυσης που συνίδρυσε μαζί με άλλα μέλη και υποστήριξε από το 2013 έως το 2021. Το έκανε με τον King St. Vodka, μια μάρκα που βοήθησε η ίδια να λανσαριστεί το 2019 με τον καλύτερο τρόπο. Και το πέτυχε με την τελευταία της επιχείρηση, την InBloom, μια εταιρεία με φυτικά συμπληρώματα διατροφής που βοήθησε να κάνει το ντεμπούτο της τον Αύγουστο του 2020.

KATE HUDSON GAMOS

Η Kate Hudson παντρεύεται και... κάνει πρόβα νυφικού στο Met Gala

Η Hudson -όπως είπε- ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την R&D, την συλλογή προϊόντων, την τιμολόγηση και τη στρατηγική μάρκετινγκ. «Δεν υπάρχει κανένα προϊόν που πρόκειται να κυκλοφορήσει και να μην έχει περάσει από τα χέρια μου». Η ιδιότητά της ως ηθοποιό, την έκανε να γνωρίζει πολλά προϊόντα (πολλές εταιρείες την προσεγγίζουν άλλωστε για να επικοινωνήσει τα προϊόντα τους) και όσα την ενθουσιάζουν, τα οικειοποιείται. Η ηθοποιός υποστηρίζει πως όταν την προσέγγισαν για direct χορηγικές συμφωνίες, «πάντα με έκαναν να νιώθω κάπως αγχωμένη γιατί δεν ένιωθα αυθεντική».

Αυτό τον καιρό η εστίασή της στο InBloom ,που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, την έχει παρύρει! Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον χώρο της ευεξίας (δημιουργεί συμπληρώματα βιταμινών και βοτάνων) και είναι προσβάσιμη σε μια μαζική αγορά. Αυτό που έχει ενθουσιάσει την Kate είναι πως τα προϊόντα αυτά είναι οικολογικά και δεν βλάπτουν τον πλανήτη.


https://www.instagram.com/p/CZcOi_1pwq-

«Νομίζω ότι κάθε εταιρεία πρέπει να έχε ευθύνη, κάθε εταιρεία σήμερα έχει μια αποστολή», λέει η Hudson. «Απλώς μερικοί άνθρωποι είναι πιο πρόθυμοι να μειώσουν το περιθώριο κέρδους από άλλους. Για μένα, θα προτιμούσα να έχω μικρότερο περιθώριο, ώστε να κάνω ένα προϊόν πιο προσιτό, να κάνω λιγότερα για να μπορέσω να δημιουργήσω περισσότερα. Έχω μακροπρόθεσμους στόχους παρά βραχυπρόθεσμους ...».



Άκουσε το podcast εδώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακόμα και η Kate Hudson oρκίζεται στις εντυπωσιακές ταπετσαρίες τοίχου... για romantic διάθεση!

Οι κοιλιακοί της Kate Hudson μετά από 3 εγκυμοσύνες αποτελούν το όνειρο κάθε γυναίκας

DPG Network