Αυτά είναι τα 11 φρούτα και λαχανικά που πραγματικά σε αδυνατίζουν

Είσαι σίγουρη πως τρως τα σωστά;

Βρίσκεσαι πια σε μία ηλικία που δεν χρειάζεσαι τη επιστήμη για να σου πει πως η φρέσκια και υγιεινή τροφή είναι πολύ καλύτερη από την επεξεργασμένη και το junk food. Βέβαια για κάποιον λόγο πάντα η δεύτερη κατηγορία μας τραβάει λίγο περισσότερο, όμως αν θέλεις να χάσεις βάρος και να φτιάξεις το σώμα σου θα πρέπει να της πεις αντίο μια και καλή.

Μία νέα έρευνα που εξέτασε τις διατροφικές συνήθειες και το βάρος σε πάνω από 133 χιλιάδες άτομα για το διάστημα τεσσάρων χρόνων, επιβεβαίωσε πως η αύξηση της ημερήσιας πρόσληψης σε λαχανικά και φρούτα, μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις αρκετό βάρος. Οι άνθρωποι που πήραν πολύ λιγότερο βάρος σε σχέση με αυτό που περίμεναν, έτρωγαν αρκετά μεγαλύτερη ποσότητα από τα παρακάτω τρόφιμα, τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, δύο χαρακτηριστικά που βοηθούν να διατηρήσεις την πείνα σου χαμηλά, ώστε να τρως λιγότερες θερμίδες συνολικά.

Μούρα
Μήλα και αχλάδια
Tofu (είδος τυριού από γάλα σόγιας) και σόγια
Κουνουπίδι
Αβοκάντο
Πορτοκάλια
Λαχανάκια Βρυξελλών
Μπρόκολο
Πράσινα φασόλια
Καρότα
Πιπεριές

Εντάξει, φυσικά και δεν εννοούμε να τρως όλα αυτά μαζί κάθε μέρα, αλλά προσπάθησε να φτιάξεις ένα διατροφικό πρόγραμμα, το οποίο θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 2-3 από όλα αυτά τα τρόφιμα. Μπορείς επίσης να τρως και αρκετό σολομό και κοτόπουλο που είναι γεμάτα πρωτεΐνες.

Διάβασε επίσης:

Τι να τρως μετά την γυμναστική για να κάψεις ακόμη πιο γρήγορα θερμίδες

Έξυπνοι διατροφικοί συνδυασμοί για να αδυνατίσεις, χωρίς να πεινάσεις

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ