Θες να μειώσεις τις λιγούρες για φαγητό; Ιδού πώς θα τα καταφέρεις

9 SHARES

Φυσικοί τρόποι για να ξεγελάσεις την πείνα σου.

Τους φυσικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να μειώσουμε την πείνα μας αποκαλύπτει ο κλινικός διατροφολόγος-διαιτολόγος Γιάννης Χρύσου. Ο ειδικός, ο οποίος ήταν προσκεκλημένος στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Υγεία Πάνω Απ' Όλα», συστήνει περισσότερη πρωτεΐνη με την κατανάλωση της οποίας επιτυγχάνεται καλύτερος βαθμός κορεσμού.

Έτσι, ο οργανισμός μένει χορτάτος για περισσότερη ώρα και με μικρότερη ποσότητα τροφής. Όπως εξηγεί, τροφές όπως το άπαχο κρέας, τα αυγά, τα όσπρια και το γιαούρτι μπορούν να περιορίσουν το αίσθημα της πείνας. Τον ίδιο σκοπό επιτυγχάνουν και τα καλά λιπαρά που βρίσκονται σε τροφές όπως οι ξηροί καρποί, το ελαιόλαδο, το ταχίνι ή το αβοκάντο.

Ο Γιάννης Χρύσου επισημαίνει ακόμη ότι η ψητή πατάτα δίνει τον υψηλότερο δείκτη κορεσμού και μπορεί να κρατήσει τον οργανισμό χορτάτο έως και δύο ώρες, ενώ αντίθετα αναφέρει ότι λιπαρά και ζαχαρούχα προϊόντα, όπως το κρουασάν, έχουν πολύ χαμηλό δείκτη. Περισσότερο νερό και φυτικές ίνες δίνουν επίσης υψηλό κορεσμό, φουσκώνοντας το στομάχι.

Τέλος, ο διατροφολόγος συστήνει σούπα λαχανικών με βασικά συστατικά το λάχανο και το καρότο ως επιπλέον φυσικό κατασταλτικό όρεξης.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies