Οι 4 ασκήσεις που θα σου χαρίσουν το απόλυτο κορμί σε λιγότερο από δύο μήνες

Επίπεδη κοιλιά και γλουτοί χωρίς κυτταρίτιδα. Σημείωσε τικ!

Πέρασε και το Πάσχα και τι μας έμεινε; Δύο, τρεις εβδομάδες για να γεμίσουμε την τσάντα θαλάσσης με αντιηλιακά και να πάρουμε το δρόμο προς την παραλία. Οπότε καταλαβαίνεις πως παίρνουμε βαθιές ανάσες και δε χάνουμε ούτε μία προπόνηση. Για του λόγου το αληθές, προσθέτουμε λίγες ώρες ακόμη προπονήσεων καθώς η περίοδος χάριτος έχει πλέον τελειώσει. Δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό και μέχρι τις επίσημες διακοπές μας θα έχουμε το ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΟΡΜΙ. 

Στην παρακάτω gallery θα δεις τις ασκήσεις που πρέπει να ακολουθείς πέντε φορές την εβδομάδα για να δεις αποτελέσματα σε λιγότερο από 60 ημέρες. Αν τις συνδυάσεις και με ένα δεκάλεπτο αερόβιας άσκησης, ετοιμάσου να δεις στον καθρέφτη σου το beach body που κοίταζες για χρόνια στις σελίδες των περιοδικών. Η επίπεδη κοιλιά και οι γλουτοί χωρίς κυτταρίτιδα δεν είναι πια κάτι άπιαστο.

Δες και αυτό:

Η πιο απλή και ανώδυνη άσκηση για να αποκτήσεις βραζιλιάνικους γλουτούς

 

  • Κάνε γόνατα πάνω σε step γυμναστικής. Αν δεν έχεις, μπορείς να κάνεις την άσκηση πάνω σε σκαλί. 15 επαναλήψεις των 3 σετ.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ