Αυτό μόνο χρειάζεσαι για να «εξαφανίσεις» το κοιλιακό λίπος

6 SHARES

Με αυτόν τον εξοπλισμό θα γυμνάσεις σε χρόνο dt, ταυτόχρονα, κοιλιά, πόδια και χέρια

Αν δεν έχεις χρησιμοποιήσει ακόμα την μπάλα ισορροπίας Bosu, ήρθε η ώρα να το κάνεις. Αυτό το χρήσιμο εργαλείο εκγύμνασης ελέγχει τη δύναμη και την ισορροπία του κορμού σου. Από τη μία πλευρά, έχεις μια μπάλα από καουτσούκ και από την άλλη ένα επίπεδο κομμάτι πλαστικού σε σχήμα κύκλου. Κι όσο κι αν δεν το πιστεύεις, δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να χρησιμοποιήσεις την μπάλα Bosu, υπάρχουν πολλοί.

 Η personal trainer, Larysa DiDio, έχει πει για την μπάλα Bosu: «Σε αναγκάζει να δουλέψεις περισσότερους μυς κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης άσκησης και επίσης σε αναγκάζει να δουλέψεις τον κορμό σου για να ισορροπήσεις και να μην πέσεις κάτω. Επιπλέον, η άσκηση ισορροπίας είναι εξαιρετική και για το μυαλό σου».

 «Το βασικό που πρέπει να ξέρεις όταν γυμνάζεσαι με την μπάλα Bosu είναι να αποφεύγεις να την κουνάς και να περιορίζεις τις επιπλέον κινήσεις», λέει η DiDio. «Κράτα σταθερό τον κορμό και διατήρησε τη σωστή στάση με τους ώμους πίσω, το κεφάλι στο κέντρο και τους κοιλιακούς να δουλεύουν. Επίσης, πρέπει να αποφεύγεις να κλειδώνεις τα γόνατά σου όταν στέκεσαι στην μπάλα Bosu. Έχοντας μια ελαφριά κλίση με τα γόνατα, θα μπορέσεις να βελτιώσεις την ισορροπία σου, έτσι ώστε να μην πέσεις».

Είσαι έτοιμη να γυμναστείς με την μπάλα Bosu; Ξεκίνα με τις ασκήσεις που προτείνει η DiDio. Οι αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου θα είναι εκπληκτικές, ενώ παράλληλα θα αυξάνεται ο καρδιακός ρυθμός και κατ’ επέκταση θα ιδρώνεις.

Διάρκεια: 45-60 λεπτά

Επαναλήψεις: 10 με 15 επαναλήψεις η κάθε άσκηση για 3-4 γύρους

Δες στην παρακάτω gallery 10 τρόπους για να ασκηθείς με την μπάλα Bosu.

6 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ