Ντορέττα Παπαδημητρίου: 4 ασκήσεις sos για να αποκτήσεις τους κοιλιακούς της

3 SHARES

Πες αντίο στο κοιλιακό λίπος με τις ασκήσεις της Ντορέττα Παπαδημητρίου. 

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου αγαπά τη γυμναστική και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Η παρουσιάστρια είναι pilates lover και μάλιστα ανεβάζει διάφορα βίντεο κατά καιρούς από τις προπονήσεις της. Το pilates reformer είναι μέρος της καθημερινότητάς της και νομίζουμε πως για αυτό κιόλας έχει αποκτήσει τόσο γραμμωμένους κοιλιακούς. 

Θες να αντιμετωπίσεις το κοιλιακό λίπος και να γραμμώσεις την κοιλιά σου;

Δες 4 ασκήσεις που επιλέγει η Ντορέττα Παπαδημητρίου και ακολούθησέ τις, αφού πρώτα συμβουλευτείς τον δικό σου προπονητή. Γενικώς, μην ασκείσαι αν δεν έχεις την καθοδήγηση ή τις συμβουλές κάποιου ειδικού. Ναι μεν θες ένα τέλειο σώμα αλλά πρέπει να είσαι προσεκτική για να μην προκαλέσεις κάποια ζημιά στο σώμα σου. 

 

 

 

 

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ