Καταπολέμησε τη φλεγμονή με αυτές τις 3 ασκήσεις

3 SHARES

Τρεις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις συνεχώς

Η φλεγμονή είναι μια διαδικασία κατά την οποία τα λευκά κύτταρα του αίματος παράγουν ουσίες που σκοπό έχουν να προστατεύσουν τον οργανισμό από κάποια μόλυνση και από «ξένα σώματα», όπως βακτηρίδια και ιούς. Είναι το σύνολο των τοπικών και συστηματικών μηχανισμών που ενεργοποιεί ο οργανισμός αντιδραστικά μετά από την επίδραση διαφόρων βλαπτικών παραγόντων. Οι φλεγμονές διακρίνονται σε οξείες (διάρκειας λίγων ημερών), υποξείες (μεταβατικο σταδιο) και σε χρόνιες (μεγαλύτερης διάρκειας).

Μπορεί να προκληθεί από πάρα πολλά πράγματα/προβλήματα, ξεκινώντας από την κακή διατροφή έως την προδιάθεση γενετικών συνθηκών. Και ενώ πιθανότατα να έχεις ακούσει για διάφορα συμπληρώματα, όπως ο κουρκουμάς ή και ακριβά προγράμματα αποτοξίνωσης για να βοηθήσεις στην αποκατάσταση των κατεστραμμένων κυττάρων, η απάντηση στην καταπολέμηση της φλεγμονής μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολη από ό, τι νομίζεις.

Η απλή άσκηση μπορεί να είναι μια από τις καλύτερες λύσεις για να συμβάλει στη μείωση της και ακόμη και την πρόληψη.

#1. Foam Rolling

Το foam rolling (γνωστό και ως αυτό-μασάζ) βοηθά στην αναζωογόνηση του σώματος, βελτιώνοντας την ευλυγισία, ενισχύοντας τον πυρήνα του σώματος και προάγοντας την πέψη και την κυκλοφορία. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να στοχεύσει ειδικά τη φλεγμονή, όπως εξηγεί και ο φυσιοθεραπευτής Nicholas M. Licameli. Ο ίδιος λοιπόν, κατευθύνει τους πελάτες του να ξαπλώνουν σε έναν κύλινδρο και να χρησιμοποιούν βαρύτητα για να ασκήσουν πίεση σε ένα μυ. Ο κύλινδρος πιέζεται στους μυς της κοιλιάς και ο χρήστης κυλάει πάνω και κάτω κατά μήκος του μυ που έχει επιλέξει να γυμνάσει.

#2. Βαθιές αναπνοές και yoga

Ενώ οι δύο αυτές ασκήσεις πάνε πάντα μαζί, η yoga και οι αναπνευστικές ασκήσεις είναι ισχυρές πρακτικές πρόληψης της φλεγμονής. Η βαθιά, ελεγχόμενη αναπνοή και ο διαλογισμός προκαλούν μια κατάσταση σωματικής και πνευματικής χαλάρωσης. Κι αυτό βοηθά απίστευτα όταν θέλεις να μειώσεις τη φλεγμονή στο σώμα σου.

#3. Περπάτημα

Με την χαμηλή ένταση που έχει το περπάτημα είναι μια καταπληκτική τακτική για όποιον αδυνατεί να συμμετάσχει σε μια έντονη γυμναστική. Το περπάτημα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκαταστήσεις τους μυς σου, μειώνει τη φλεγμονή με την αποστολή φρέσκου αίματος και οξυγόνου σε όλο το σώμα σου, πιέζοντας παράλληλα το λεμφικό σου σύστημα για να απομακρύνει τα «απόβλητα».

3 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ