5 τροφές με ηλεκτρολύτες που θα σε βοηθήσουν να λειτουργήσεις καλύτερα

5 SHARES

Πάρε χαρτί και σημείωσε

Ξέρεις ότι καθημερινά μέσα από τη διατροφή σου πρέπει να λαμβάνεις πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, υγιείς υδατάνθρακες, και άλλες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Όμως τι γνωρίζεις για τους ηλεκτρολύτες; Είναι γνωστό γενικά πως έχουμε την τάση να ξεχνάμε τους ηλεκτρολύτες, εκτός και αν γυμνάζεσαι σκληρά ή έχεις αρρωστήσει (aka γαστρεντερίτιδα) οπότε και θυμάσαι να πάρεις μερικούς.

Οι ηλεκτρολύτες είναι εξίσου σημαντικοί με αυτούς τους άλλους θρεπτικούς παράγοντες, αφού βοηθούν με τις βασικές λειτουργίες του σώματος. Οι ηλεκτρολύτες είναι μέταλλα στο σώμα σου που ρυθμίζουν τα επίπεδα pH του αίματος και την ποσότητα του υγρού στο σώμα σου.

Ποιες είναι όμως οι τροφές όμως που περιέχουν ηλεκτρολύτες και δεν το γνώριζες και μπορείς να τις τρως όλο και πιο συχνά;

#1. Σέλερι

dose juice atUjuLuFEcc unsplash

Το σέλινο είναι μια εξαιρετική πηγή σύμφωνα με τους ειδικούς. Έχεις δοκιμάσει να πιείς χυμό με σέλινο; Και θα νιώσεις καλύτερα και θα δώσεις στον οργανισμό σου τους χαμένους ηλεκτρολύτες.

#2. Avocado

irene kredenets AWMWcR3hQUg unsplash

Το κάλιο είναι ένας άλλος ηλεκτρολύτης που είναι σημαντικός. Σύμφωνα με το FoodData Central του USDA, ένα φλιτζάνι αβοκάντο περιέχει 708 χιλιοστόγραμμα κάλιο.

Δες τις υπόλοιπες στη gallery που ακολουθεί.

  • #3. Μπανάνες

Οι μπανάνες όπως γνωρίζεις είναι επίσης πλούσιες σε περιεκτικότητα με κάλιο. Οπότε καταλαβαίνεις πως μπορείς άνετα να τις έχεις στη διατροφή σου.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ