Φρούτα του Δάσους: Ένας επιπλέον λόγος να τα εντάξουμε στη διατροφή μας

Εκτός από πεντανόστιμα και αντιγηραντικά, τα κάθε είδους μούρα επωφελούν σημαντικά και την υγεία μας

Μία από τις αποφάσεις που, αργά ή γρήγορα, όλοι παίρνουμε είναι να περιορίσουμε τις επεξεργασμένες τροφές και να εντάξουμε στη διατροφή μας πιο υγιεινές, φυσικές επιλογές. Παρότι αυτό είναι πιο εύκολο να το λέμε, από το να το κάνουμε, μπορούμε να είμαστε πιο αποφασιστικοί σε σχέση με κάποιες από τις τροφές που καταναλώνουμε.

Μία από τις καλύτερες επιλογές, σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, δεν είναι άλλη από τα φρούτα του δάσους. Τα μούρα κάθε είδους είναι γνωστά για τις αντιοξειδωτικές και αντιγηρανιτκές τους ιδιότητες αλλά τώρα, σύμφωνα με έρευνα του επιστημονικού εντύπου Circulation, έχουμε έναν επιπλέον λόγο να τα προτιμήσουμε. Σύμφωνα με το άρθρο, «οι γυναίκες που καταναλώνουν τρεις ή περισσότερες μερίδες φρούτων του δάσους κάθε εβδομάδα μειώνουν, κατά ένα τρίτο, τον κίνδυνο εμφράγματος».

Όπως υποστηρίζει η επιστημονική έρευνα, τα κόκκινα φρούτα «περιέχουν υψηλά επίπεδα ανθοκυανινών, και άλλων φλαβονοειδών, τα οποία καταπολεμούν το στρες αλλά και την φθορά που προκαλείται στα κύτταρα του οργανισμού, από τις ελεύθερες ρίζες. Ακόμα, διατηρούν σε καλύτερη κατάσταση τις αρτηρίες της καρδιάς, γεγονός που μπορεί να αποτρέψει την δημιουργία θρόμβων και, ως εκ τούτου, να θωρακίσει τον οργανισμό ενάντια στην καρδιακή προσβολή».

Διαβάστε ακόμα:
Γιατί οι άντρες αδυνατίζουν πιο εύκολα από τις γυναίκες;
Μετά τα σιδεράκια τι; μάθετε πως θα βελτιώσετε το χαμόγελό σας μετά την ορθοδοντική
Το αλκοόλ «βλάπτει» τα όνειρα

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ