Πώς θα απολαύσεις αυτές τις γιορτές χωρίς να… πονοκεφαλιάσεις

Tα Χριστούγεννα είναι αφορμή χαράς και όχι πονοκεφάλων

Κάθε χρόνο την περίοδο των γιορτών θέλεις να είσαι παρέα με τους φίλους και τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Πότε θα μαζευόσαστε στο σπίτι του ενός και πότε στου άλλου, παίζοντας παιχνίδια, απολαμβάνοντας γιορτινά γλυκά και -γιατί όχι- λίγο κρασί παραπάνω. Ακόμη και αν είσαι από τα κορίτσια που δεν αγαπούν το ποτό, είναι πιθανό η αυπνία από το χθεσινό ξενύχτι να σε «ξυπνήσει» με έναν αφόρητο πονοκέφαλο και η μέρα σου να πάει στράφι.

Επειδή όμως ξέρουμε πόσο πολύ αγαπάς τα Χριστούγεννα και ότι είναι για σένα μία ευκαιρία να μοιραστείς χρόνο και στιγμές με όσους αγαπάς, δεν θα αφήσουμε έναν πονοκέφαλο να πάει κόντρα στα γιορτινά σχέδιά σου.

Παρακάτω σου έχουμε τέσσερις τσεκαρισμένους τρόπους για να απαλλαγείς από τον πονοκέφαλο των… γιορτών και να περάσεις τα φετινά Χριστούγεννα like a queen, όπως σου αξίζει!

 

  1. Πιες πολύ νερό

Αν ο πονοκέφαλος είναι παράγωγο της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ, την επόμενη μέρα θα χρειαστεί να πιεις τα διπλά ποτήρια νερό από όσα ήπιες το προηγούμενο βράδυ. Το ποτό έχει μία τάση να αφυδατώνει τον οργανισμό και να προκαλεί έντονη ζαλάδα. Εσύ μπορεί να μην νιώθεις έντονη δίψα, το σώμα σου όμως διψάει και πρέπει να το ενυδατώσεις. Ήξερες ότι ο πονοκέφαλος είναι το «σημάδι» που σου στέλνει ο οργανισμός σου όταν χρειάζεται επιπλέον νερό;

Extra tip: Πρόσθεσε λίγο χυμό λεμονιού σε μία κούπα ζεστό νερό. Το οξύ που περιέχει θα διευκολύνει περισσότερο την κυκλοφορία του αίματος.

  1. Κάνε ένα «καυτό» ντους

Η ζεστή θερμοκρασία του νερού στον αυχένα, μπορεί να λειτουργήσει ανακουφιστικά και καταπραϋντικά ενάντια στον πονοκέφαλο. Η υψηλή θερμοκρασία θα «μαλακώσει» του μύες τις περιοχής και σταδιακά η κεφαλαλγία θα υποχωρήσει. Αν έχεις το κουράγιο μπες κάτω από τη ντουζιέρα μόλις γυρίσεις από τη βραδινή σου έξοδο. Ένα ζεστό μπάνιο μετά από ένα «κακό» ξενύχτι, μπορεί να είναι σωτήριο!

  1. Ένα παυσίπονο ΠΡΙΝ

Όχι δεν είναι τυπογραφικό λάθος, καλά διάβασες φίλη μου! Ένα παυσίπονο πριν τον ύπνο και μετά από ένα «μακρύ» βράδυ είναι ο κατάλληλος τρόπος να αποφύγεις τον πονοκέφαλο και τη δυσφορία της επόμενης μέρας. Αν το πρωί ξυπνήσεις αδιάθετη και το πάρεις πιθανότατα να μην καταφέρει να «προλάβει» το κακό.

  1. Φάε ένα πρωινό με αυγά

Είτε θα τα προσθέσεις σε κάποιο σάντουιτς, είτε τα φας σκέτα, τα αυγά είναι η καλύτερη θεραπεία για το hangover. Τα αυγά περιέχουν κυστεΐνη, μια «θαυματουργή» ουσία που μπορεί και διασπά την αλκεταδεΰδη, τη βασική τοξίνη που περιέχει το αλκοόλ και προκαλεί το ανυπόφορο hangover.

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ