5 τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά που θα κάνουν τα μαλλιά και το δέρμα σου να δείχνουν τέλεια

4 SHARES

Είμαστε σίγουρες πως τις ξέρεις όλες

Τα οφέλη από μια πλούσια σε αντιοξειδωτικά δίαιτα είναι σχεδόν μυστικό, αλλά τι είναι τα αντιοξειδωτικά και τι κάνουν; Τα αντιοξειδωτικά συμβάλλουν στην καταπολέμηση των ζημιών που προκαλούνται από τη ρύπανση, το στρες και την κακή διατροφή. Οι ελεύθερες ρίζες τείνουν να επιταχύνουν τη διαδικασία γήρανσης όταν πρόκειται για το δέρμα μας και αυτό ακριβώς προσπαθούν να καταπολεμήσουν τα αντιοξειδωτικά.

Ενώ υπάρχουν πολλές ουσίες που μπορούν να δράσουν ως αντιοξειδωτικά, οι βιταμίνες Α, C και Ε είναι μερικές από τις πιο γνωστές. Παρακάτω θα δεις πέντε τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά που είναι και αντιφλεγμονώδη και διατηρούν το δέρμα, τα νύχια και τα μαλλιά υγιή.

Δες και αυτό: Αισθάνεσαι πως αρρωσταίνεις; Πιες αυτό το ρόφημα και... γλίτωσες

Άγρια μύρτιλα
Τα βακκίνια (όπως ονομάζονται αλλιώς τα μύρτιλα) είναι μια από τις καλύτερες πηγές αντιοξειδωτικών. Βοηθούν την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα, ειδικά στην περιοχή της κεφαλής, που διεγείρει την ανάπτυξη των τριχών. Τα άγρια βακκίνια είναι γνωστό ότι βελτιώνουν το ηλιοκαμένο δέρμα εάν καταναλώνονται σε τακτική βάση. Μπορείς να τα φας σε σνακ ή να τα βάλεις σε κάποιο smoothie.

Γλυκοπατάτες
Οι γλυκοπατάτες περιέχουν βιταμίνες Α και C και μαγγάνιο. Όλα αυτά βοηθούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και στην προώθηση της λειτουργίας του εγκεφάλου. Οι γλυκοπατάτες περιέχουν επίσης βήτα-καροτίνη, η οποία προάγει την υγεία των ματιών και λειτουργεί ως φυσικό αντιηλιακό.

Κουρκουμάς
Ο κουρκουμάς έχει ένα θαυματουργό συστατικό, την κουρκουμίνη, που είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Το κουρκούμη έχει αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες που απομακρύνουν την περίσσεια λιπαρότητα από το δέρμα και σκοτώνουν τα βακτήρια που προκαλούν σπυράκια.

Αβοκάντο
Τα αβοκάντο είναι ένα τρόφιμο υγιεινού λίπους με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Τα αντιοξειδωτικά στα αβοκάντο βοηθούν στην καταπολέμηση σημείων γήρανσης και εμποδίζουν τη φλεγμονή στο δέρμα (αντίο, πρήξιμο!). Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Ε και Β, οι οποίες λειτουργούν σε κυτταρικό επίπεδο για να προστατεύουν και να ενισχύουν τα μαλλιά και τα νύχια μας.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι και το kale είναι υψηλά σε φυτοθρεπτικά συστατικά, τα οποία περιέχουν αντιοξειδωτικά και είναι αντιφλεγμονώδη. Η βιταμίνη C στα φυλλώδη χόρτα συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγής κολλαγόνου, η οποία με τη σειρά της βοηθά στη σταθεροποίηση του δέρματος. Τα αντιοξειδωτικά συμβάλλουν στο να κρατούν τα μαλλιά δυνατά, που σημαίνει μικρότερη θραύση και περισσότερη προστασία από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου.

Διάβασε ακόμη: Η Δούκισσα Νομικού μας αποκαλύπτει πώς έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης και τι γυμναστική κάνει

Θα σε κάνουμε βασίλισσα. Ακολούθησέ μας στο Instagram!
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies