Κάπως έτσι κάνει κοιλιακούς η Σταματίνα Τσιμτσιλή και «καταπολεμά» το λίπος στην κοιλιά

3 SHARES

Εύκολη άσκηση κοιλιακών για να γραμμώσεις την κοιλιά σου.

Είναι η περίοδος, ναι αυτή πριν από το Πάσχα, που οι περισσότερες από εμάς ψάχνουμε τρόπους να καταπολεμήσουμε τα 3-4 παραπανίσια κιλά του χειμώνα και να γραμμώσουμε, όσο το δυνατόν περισσότερο, το κορμί μας για το καλοκαίρι. Αυξάνουμε τις προπονήσεις μας, μειώνουμε το Junk food και πίνουμε διάφορους detox χυμούς. 

Και να που σήμερα, είδαμε την άσκηση των κοιλιακών που προτιμά η Σταματίνα Τσιμιτσιλή. Η παρουσιάστρια, έχει ένα υπέροχο σώμα, ακόμα και αν έχει στο ιστορικό της τρεις γέννες, οπότε οφείλεις και εσύ να τη δοκιμάσεις. Κοιλιακοί πάνω στην bosu. 

Κάθισε πάνω στην bosu, τέντωσε τα χέρια στην ευθεία και κάνε ροκανίσματα. Κατά τη γνώμη μας μπορείς να κάνεις 20 επαναλήψεις, των τριών σετ. Δοκίμασέ την σήμερα κιόλας. 

 stam tsimtsili 54446715 2073024226137772 2310466647799694697 n

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ