Η σκηνή μετά το φινάλε στον Σασμό ξεσήκωσε το κοινό: Πεθαίνει ο Αστέρης και ποιος τον τιμωρεί;

Κατερίνα Μπούσιου
Η σκηνή μετά το φινάλε στον Σασμό ξεσήκωσε το κοινό: Πεθαίνει ο Αστέρης και ποιος τον τιμωρεί;
GEORGE XANTHINAKIS

Ήταν τελικά το φινάλε που άξιζε στους άξιους ηθοποιούς; Σκηνοθετικά λάθη και βιαστικό μοντάζ στον Σασμό. Λάλος, Αλεξανδρής, Μάινας και Τζομπανάκη διέσωσαν εν μέρει τον επίλογο του δεύτερου κύκλου με τις ερμηνείες τους.  

Ρεκόρ σχολίων προκάλεσε στα social media o Σασμός. Δεν είναι μόνο ο φόνος του Ευθύμη, ούτε ο πυροβολισμός στον Μαθιό, το ατύχημα της Βασιλικής, ο κρυφός γάμος Αστέρη και Αργυρώς και το εγκεφαλικό της Καλλιόπης που έφερε ταραχή. Ήταν η απουσία του Ορφέα Αυγουστίδη από το τρέιλερ του τρίτου κύκλου που ακολούθησε και προκάλεσε...πανικό και θυμό από το κοινό.

https://www.instagram.com/p/CupnmnBshbd/

Η κακή σκηνοθεσία και το βιαστικό μοντάζ

Όλα αυτά που σου προανέφερα και έγιναν στο τελευταίο επεισόδιο στον Σασμό, έμοιαζαν σαν κάποιος να βιαζόταν να χωρέσει πολλές ιστορίες σε ένα και μόνο επεισόδιο. Με σκηνοθεσία όχι ανάλογη του εύρους των εξελίξεων. Πρόχειρη.

Ο Σασμός έχει «κόκκινο» φινάλε για τον Δημήτρη Λάλο & μία πιθανή έκπληξη στο μέλλον με τη σύζυγό του

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, μην εξελιχθούν σε διάρκεια οι σκηνές και να μην έχουμε συναισθηματική κορύφωση στον φόνο του Ευθύμη από τον Παύλο, αλλά ούτε και στο κορυφαίο συμβάν της φετινής χρονιάς, τον γάμο του Αστέρη και της Αργυρώς.

Είναι άδικο για τους 4 ηθοποιούς που είχαν εμπλοκή σε αυτές τις δύο σκηνές, τον Δημήτρη Αλεξανδρή και τον Στέλιο Μάινα, αλλά και τον Ορφέα Αυγουστίδη και την Χριστίνα Χειλά Φαμέλη, οι οποίοι και υπηρέτησαν όπως έπρεπε με το ταλέντο τους το story τους.

Ρεσιτάλ ερμηνείας έδωσε και η Μαρία Τζομπανάκη στο επακόλουθο της αποκάλυψης του Νικηφόρου και η Μαριλίτα Λαμπροπούλου που προσπάθησε να τον προλάβει για να μην σκοτώσει τον Μαθιό.

Ο Δημήτρης Λάλος αν και ποτέ δεν μας εξηγήθηκε γιατί ξαφνικά αποφάσισε να πάει στο σημείο που σκότωσε τον Στεφανή και τον βρήκε εκεί ο Νικηφόρος για να τον πυροβολήσει, ήταν εξαιρετικός στην απόδοση και έσωσε με τη σειρά του τα πολλαπλά λάθη στο μοντάζ.

Αρκετές σκηνές κόβονταν απότομα και έπεφταν διαφημίσεις, χωρίς να δούμε μετά τη συνέχειά τους. Δεν άφηναν την ευκαιρία στον θεατή να καταλάβει, μα κυρίως δεν τον άφηναν να αισθανθεί.

Ο μεγάλος γρίφος ήρθε μετά τους τίτλους τέλους με το τρέιλερ της τρίτης σεζόν.

https://www.instagram.com/reel/CupnTzvoz_V/

Ωραία σκηνοθετημένο μεν και άρτια σκηνογραφημένο αλλά η απουσία του Ορφέα Αυγουστίδη που εμφανίστηκε μόνο ως κάδρο που φλέγεται δημιούργησε μεγάλο spoiler.

Πέθανε; Τον σκοτώνουν; Στην υποψία και μόνο πως θα κλείσει ο ρόλος του επικράτησε...πανικός σε Twitter και Instagram.

Mάλλον πρόκειται για τέχνασμα. Θα αντιμετωπίσει κίνδυνο προφανώς. Αλλά η υπερβολή δεν είναι πάντα σύμμαχος της τέχνης. Ούτε και ο άτοπος σουρεαλισμός.

Ωστόσο στο κείμενο που συνόδεψε το τρέιλερ στο Instagram επεξηγήθηκε μερικώς αυτή η σκηνή με το κάδρο: «Ξαφνικά, απρόσμενα, μια μαυροφορεμένη φιγούρα εισβάλλει στο χώρο. Η απειλή; Όλοι μένουν παγωμένοι κι ανυπεράσπιστοι, νικημένοι απέναντι στην μοίρα όπως οι κατακτητές μπροστά στο θάνατο. Μια φωτογραφία πέφτει στις φλόγες. Ύστερα αίμα και χέρια. Χέρια βαμμένα κόκκινα, χέρια ποτισμένα στο αίμα. Μία κολυμπήθρα. Τα χέρια βουτούν στην κολυμπήθρα. Όλοι τυλίγονται στα μαύρα. Μια αργοπορημένη τιμωρία- για ποιο άραγε σφάλμα»;